נדיר: מלון העל מציג את הסוכה הגדולה בעולם

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on נדיר: מלון העל מציג את הסוכה הגדולה בעולם

    לקראת ימי חג הסוכות מלון וולדורף אסטוריה מציג את הסוכה הפנימית הגדולה בעולם: 70 כבלי מתכת, עשרות קורות עץ בעיצוב כרם עתיק ירכיבו את הסוכה לה יהפוך הלובי הענק

    צילום: ולדורף אסטוריה
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחר, יום רביעי, תחל הקמת הסוכה במלון וולדורף אסטוריה ירושלים. מדובר בסוכה התלויה הפנימית הגדולה בעולם, בגודל כ-400 מטרים ובגובה כ-חמישה מטרים. הסוכה ממוקמת בקומת הלובי ומוצבת תחת גג זכוכית הניתן לפתיחה וסגירה בהתאם למזג האוויר ותוכנן במיוחד באופן כזה שישמש כסוכה חיה לאורחים במהלך ימי החג.

    מלאכת העבודה על הסוכה החלה שבועות ארוכים לפני החג, צוות של מהנדסים ומעצבים עמלו על תכנון הסוכה והעיצוב, גיבוש אמצעי הבטיחות והקישוטים. המלון יעוצב ככרם עתיק. ומחר, יום רביעי מיד עם צאת ראש השנה, תחל עבודת התקנת הסכך וצוות של מתקינים מקצועיים ייתלו על חבלי סנפלינג מהגג ויחזקו את הסכך הענק בכ-70 כבלי מתכת ועשרות קורות עץ.

    הסוכה תהיה כשרה למהדרין, כך שהמוני המבקרים הצפויים להתארח במלון יוכלו לקיים את מצוות הישיבה בסוכה מתוך נוחות מקסימלית וחוויה יוצאת דופן, תרתי משמע.

    מנכ"ל וולדורף אסטוריה, אבנר און: " מלון וולדורף אסטוריה ירושלים תוכנן במקור כך שהלובי הפנימי של המלון ישמש כסוכה חיה, עם גג זכוכית נפתח ובכך אנו משיגים בכל שנה את מה שכל בית מלון בארץ ובעולם מנסה לעשות מאז ומתמיד וזה להקים סוכה כשרה אך עם כל הנוחיות של מלון יוקרה. אנו נערכים לקראת חג הסוכות, בו המלון צפוי להיות מלא באורחינו מהארץ ומחו"ל, מצפים לקבל את פני אורחינו ולאפשר להם לקיים את מצוות הישיבה בסוכה תוך שהם נהנים מאווירה נפלאה וארוחה טובה ברמה ובסטנדרטים הגבוהים ביותר שלנו".

    מלון וולדורף אסטוריה נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם- מלון פאלאס בירושלים ונחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר. במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, חדר כושר, ספא יוקרתי ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל.



    1 תגובות

    מיין תגובות